MČR MTB Bedřichov 20. – 21. 7. 2013

21.07.2013 22:13

Náš kadet Daniel Mayer se zúčastnil bikového Mistrovství České republiky, které se konalo v Bedřichově. Zde nastoupil do dvou závodů. V sobotu se v Bedřichově jely závody v disciplíně Sprint Eliminator. Jednalo se o historicky první mistrovství republiky v této disciplíně. Dan Mayer si vedl výborně a obsadil skvělé třetí místo.

V neděli se při závodě cross-country už tak nedařilo. Dan měl smůlu a z boje o přední umístění ho vyřadil prasklý řetěz, kvůli čemuž závod nedokončil.

Komentář Dana ke sprintu:

V kvalifikaci jsem měl pátý nejlepší čas a postupovalo osm nejlepších závodníků. Startoval jsem hned
jako druhý a po dojezdu jsem jenom čekal na ostatní, jaký bude jejich čas. Nejdřív jsem to viděl dost černě, ale nakonec jsem to zvládnul a postoupil jsem.
 

V semifinále jsem měl hodně štěstí, po startu jsem byl poslední, ale díky jednomu karambolu jsem se dostal na třetí místo a v poslední zatáčce jsem zabojoval, podjel jsem druhého závodníka a postoupil jsem do finále :).
 

Ve finále jsem odstartoval celkem dobře, na jednom výjezdu mi vypadla tretra z pedálu a já musel dát nohu na zem. Tím jsem ztratil jedno místo a byl jsem třetí. Byl jsem za to rád, ale chtěl jsem víc :).

 

FOTOGALERIE