Křivkův Memoriál 16. 5. 2013

17.05.2013 09:57

V Pardubicích se dne 16. 5. 2013 konalo tradiční silniční kritérium s názvem Křivkův memoriál. Závod dlouhý 80km, což v praxi znamenalo celkem 50 okruhů, vyhrál Kaňkovský z Dukly Praha, příčemž Dukla obsadila všechny medailové pozice.

Naši závodníci Filip Adel a Pavel Adel tento závod také absolvovali, oba dojeli v balíku bez zisku bodů, avšak kilometry zde najeté se v cyklokrosové sezóně budou hodit. V kategorii kadetů závodil i náš Dan Mayer, který dosáhl na pěkné 5. místo. 

 

Komentář k Memoriálu Josefa Křivky od Dana:

Závod se mi jel velmi pěkně a bavil mě, v prvních dvou kolech jsem snažil bodovat, ale kvůli nedostatečnému rozjetí jsem se utavil a spadnul k zadním pozicím. Než jsem se vzpamatoval, byla půlka závodu těsně za námy, a já se začal probojovávat dopředu. Podařilo se mi dojet druhou skupinu a v té jsem dojel až do cíle. V posledním kole jsem vyšpurtoval 3. místo, ale protože jsem neměl body, skončil jsem na 5.místě. Spokojenost :)

 

FOTOGALERIE