Dan Mayer na prvních třech závodech Českého poháru MTB XCO

10.06.2013 00:00

Jediný mladík z našeho týmu, kadet Dan Mayer, objíždí také závody Českého poháru MTB XCO. V letošní sezóně se konali již celkem tři závody, a dá se říci, že Danova forma se zlepšuje. V prvních závodě, který se jel sel v Teplicích 27. 4., se Dan umístil na 16. místě. 

 

Druhý závod se konal v Praze, a tento závod byl opravdu náročný, jelikož se závodilo v pořádném bahně. I tak Dan projevil bojovnost a v tomto závodě s téměř cyklokrosovými podmínkami obsadil 9. místo. Třetí závod Českého poháru se jel uplynulý víkend v Kutné Hoře, který se naopak jel ve velkém horku. Zde Dan obsadil 11. místo. 

 

Komentáře od Dana:

Praha

Závod se mi vydařil, vybojoval jsem blátivé 9.místo. Den předtím jsem se necítil moc dobře, prostě takový špatný pocit. Na startu jsem trošku zaspal a byl jsem kolem 20. místa, ale postupně během tří kol jsem se dostával dopředu, až z toho vyšlo suprové 9. místo. Největší spokojenost :)

 

Kutná Hora

V závodě jsem se umístil celkem dobře na 11. místě.Závod probíhal za slunného počasí a velkého tepla, ale přesto se to neobešlo bez hustého a lepivého bláta, které udělalo ze vzorku na plášti hladkou plochu. V prvním kole se za to celkem vzalo a jelo se celkem ostře... V druhém kole jsem měl meší krizi a trochu se trápil, ale v posledním kole jsem se dal do kupy a ještě zabojoval a vyšlo z toho 11.misto. Podle mě je to docela dobrý úspěch a pokud budu takhle pokračovat, budu spokojený :)

 

FOTOGALERIE