Dan Mayer na EP Energy MTB Night Race Nové Město 25. 5. 2013

26.05.2013 12:34

V rámci Světového poháru v Novém Městě na Moravě se jel i noční hodinový závod EP Energy MTB Night Race. Závodilo se na okruhu dlouhém 3 km za umělého osvětlení. V tomto závodě tým KC Hlinsko reprezentoval Daniel Mayer, který zde zajel velmi dobrý výsledek. Byl 15. celkově a obsadil také 1. místo ve své kategorii.

Komentář Dana:

Na tenhle závod už jsem se těšil týden předem jak malý kluk. Nejlepší na tom bylo to, že se to jelo v noci. Bylo to super, atmosféra, lidi, prostě všechno. Hodně lidí mi fandilo, takže mě to hnalo dopředu. Celkově jsem byl 15. a ve své kategorii jsem vyhrál i před osmnáctiletými kluky s celkem velkým náskokem, takže spokojenost :). Ceny byly taky super, prostě hodně dobrý závod :)

FOTOGALERIE