Český pohár - Pec pod Sněžkou a Boskovice

09.09.2013 20:38

Poslední dva závody Českého poháru MTB se konali v Peci pod Sněžkou a v Boskovicích. Ani jeden závod se bohužel Danielovi nevydařil na 100%. V prním závodě měl bohužel defekt, který ho připravil o lepší umístění a skončil tak na 15. místě. 

 

V Boskovicích měl zase Dan pád, naštěstí ale nedošlo k vážnějšímu zranění.  Závod však také nedopadl dle představ a Dan skončil 11. V celkové klasifikaci se Dan umístil na 10. místě.

 

Dan o Peci:

Po startu jsem se dostal jako první do zaváděčky, byl tam takový prudký krpál a já jsem tam trošku vytuhnul a předjelo mě asi 10 borců, potom jsem se první a druhé kolo trošku trápil, ale držel jsem se tak na 10. místě. Ve třetím kole se mě to rozjelo a já je všechny začal sjíždět a brát je jednoho po druhým.V kamenitém sjezdu jsem to trochu napálil a prorazil zadní kolo, běžel jsem do depa asi 1 kilák a tam mi daly rezervu a jel jsem dál. Za tu půlku kola jsem sjel asi 5 kluků a dojel jsem na 15. místě. Byl jsem docela spokojený, ale zároven zklamaný, protože jsem mohl být do desítky úplně v klidu.
                        
                       
Dan o Boskovicích:

Na startu jsem trošku zaostal a byl jsem tak 20., musel jsem hodně dohánět. Pak jsem byl na 5.místě, když jsem se zamotal do pádu a spadnul na hlavu, po tom pádu mě hodně bolela hlava a tak to už nebylo ono, potom jsem spadnul ještě jednou, ale to byla moje nepozornost a oblblost z té bolesti hlavy. Moc si z toho závodu nepamatuji, jen útržky. Nakonec jsem byl rád, že jsem dojel a po dojezdu se mi zamotala hlava a bylo mi na zvracení. Dojel jsem na 11.místě. Doktor mi pak řekl, že mám zablokovanou páteř.

 

Český pohár - výsledky Dana

  1. Teplice 16.místo
  2. Praha 9.místo
  3. Kutná Hora 11.misto
  4. MČR Bedřichov 3.místo ELIMINATOR,DNF cross country
  5. Pec pod Sněžkou 15. místo
  6. Boskovice 11.místo

Celkové pořadí v ČP 10.místo.